Контакт-центр 043 25-09-104
 
Контакт-центр 043 25-09-104
14.01.2015 / 11:24
Звернення громадян
ПАТ «Вінницягаз» - це потужна стратегічно значима енергетична компанія, яка обслуговує понад 400 тисяч споживачів Вінницької області. Вже 60 років колектив компанії забезпечує безперебійне та безаварійне газопостачання регіону, надає широкий спектр різноманітних спеціалізованих послуг. Тож робота товариства передусім спрямована на підвищення якості надання послуг. І нам, безперечно,дуже важлива Ваша думка щодо діяльності нашого підприємства.

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Вимоги до звернень

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

У разі недотримання цих вимог, звернення повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дати його надходження.

Форми звернень

Терміни розгляду звернень

Графік прийому громадян

Процедура досудового врегулювання спорів

Джерело: