Контакт-центр 043 25-09-104
 
Контакт-центр 043 25-09-104

Новини

11.08.2017 / 12:27

За сім місяців до Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Вінницягаз» звернулась 25 тисяч клієнтів

Перший у Вінницькій області Центр обслуговування клієнтів для споживачів природного газу відкрився наприкінці грудня минулого року. За сім місяців роботи фахову допомогу та якісну консультацію з усіх «газових» питань отримало майже 25 тисяч клієнтів ПАТ «Вінницягаз»
Контакт-центр Контакт-центр ФОТО: 104.ua

У сучасному Центрі обслуговування клієнтів для споживачів природного газу у Вінниці працює 12 високопрофесійних менеджерів, які надають клієнтам компанії оперативну допомогу з будь-якого питання, пов’язаного із газопостачанням, розрахунками за спожитий газ та приєднанням  до газових мереж. Фахівці ЦОКу  за добу обслуговують до 700 споживачів у опалювальний період  та  550-600 впродовж літніх місяців. Найпоширеніші питання - це консультації із приводу розрахунків, приєднання до газових мереж, встановлення лічильників, звернення за довідками, передача показань лічильників.

Пікове навантаження на роботу Центру спостерігається з 1 по 5 число щомісяця, коли триває процес передачі показань лічильника газу. В такі дні фахівці ЦОКу обслуговують за добу 800 і більше вінничан. Варто відзначити, що задля зменшення навантаження на роботу Центру та мінімізації людського фактору під час передачі показань лічильника у ПАТ «Вінницягаз» пропонують широкий спектр дистанційних способів передачі показань приладів обліку, серед яких найзручнішими залишаються онлайн-сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua, смс-повідомлення на короткий номер 7104 та багатоканальні номери телефону Контакт-центру компанії.

- Ключовим моментом  роботи ЦОКу є значне зменшення часу очікування обслуговування клієнта. Так, зазвичай, відвідувачі встигають вирішити свої питання за 1-2 хвилини, у пікові періоди - за 6-9 хв. До відкриття Центру  час на обслуговування одного споживача сягав до 30 хвилин, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Вінницягаз" Алла Гнатюк.

Значного скорочення часу очікування та обслуговування вдалося досягти, в першу чергу, завдяки автоматизованій електронній черзі. Програмне забезпечення  дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформують щодо наявності і номеру місця вільного фахівця.

Відкриття ЦОКу стало черговим етапом реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Вінниччини. ПАТ «Вінницягаз» планує найближчим часом відкрити аналогічний центр обслуговування у Жмеринці.

 

Источник: