Контакт-центр (0432) 509-104
 
Контакт-центр (0432) 509-104

Новини

29.08.2018 / 09:35

Центр обслуговування клієнтів ПАТ «Вінницягаз» у Тульчині відкрито!

28 серпня у місті Тульчин урочисто відкрито новий сучасний Центр обслуговування клієнтів ПАТ «Вінницягаз».

Відкриття відбулося за участі поважних гостей – голови Вінницької ОДА Валерія Коровія, голови Тульчинської РДА Віталія Чуби, представників Тульчинської міської об’єднаної територіальної громади.

Тульчинський ЦОК обслуговуватиме майже 13,6 тис. споживачів природного газу міста Тульчин та Тульчинського району, які зможуть отримати весь комплекс послуг компанії в одному місці, в комфортних умовах, у новому форматі. У перший же день Центр відвідали чимало клієнтів.

Це новий стандарт обслуговування споживачів природного газу, можливість для наших клієнтів в одному місці здійснити всі необхідні дії і витратити при цьому якомога менше часу.

Зокрема споживачі можуть отримати в Центрі обслуговування консультацію з будь-якого питання, пов’язаного із газопостачанням: розрахунками за спожитий газ, приєднанням до газових мереж, встановленням або заміною газових приладів тощо.

В Центрі передбачене зручне зонування. Є достатня кількість місць для очікування, туалет, кулер з водою, можливість скористатися послугами «Особистого кабінету» або провести оплату через платіжні термінали, є доступ до Wi-Fi, а також різні інформаційно-довідкові матеріали з корисною інформацією. Робота нового центру полягає у наданні широкого спектру послуг - починаючи від видачі довідок і консультацій по особовому рахунку, оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Загалом для оперативного обслуговування клієнтів у новому Центрі працюють 4 оператори. Заклад діє в середмісті Тульчина - по вулиці Незалежності, 2.

«Це не просто нові умови, це новий підхід, нова якість послуг. Компанія постійно впроваджує зміни в обслуговуванні, щоб покращити якість сервісу для своїх клієнтів.» - відмітив голова правління ПАТ «Вінницягаз» Олександр Кривак.

Голова Вінницької ОДА Валерій Коровій наголосив на важливості створення в регіоні подібних центрів надання послуг, адже це, в першу чергу, турбота про людей, які ці послуги отримують.

Це вже третій такий центр на теренах Вінницької області. Майже два роки успішно функціонує ЦОК у Вінниці, з травня цього року – у Хмільнику. З моменту відкриття Вінницький ЦОК надав послуги за 245 тис. звернень клієнтів. У Хмільнику з початку травня Центром обслуговування клієнтів уже надані послуги за 21,8 тис. звернень споживачів природного газу. Таким чином за чотири місяці поточного року майже кожен споживач газу Хмільника та Хмільницького району скористався його послугами.

Відкриття Центру обслуговування клієнтів у Тульчині є черговим кроком у реалізації комплексної стратегії Регіональної газової компанії щодо переходу до нових стандартів клієнтського сервісу. ПАТ «Вінницягаз» планує і надалі відкривати аналогічні центри в інших районах Вінниччини. На черзі Жмеринка.

Джерело: