Контакт-центр (0432) 509-104
 
Контакт-центр (0432) 509-104

Новини

23.01.2019 / 16:47

862 тисячі звернень опрацював Контакт-центр «Вінницягаз» у 2018 році

Контакт-центром ПАТ «Вінницягаз» у 2018 році опрацьовано понад 862 тисячі звернень споживачів природного газу Вінниччини. З його допомогою клієнти компанії можуть отримувати консультації з усіх газових питань, а також замовляти послуги. Споживачів регіону обслуговують 7 операторів.
Контакт-центр Контакт-центр ФОТО: 104.ua

За минулий рік операторами Контакт-центру «Вінницягаз» прийнято понад 525 тис. телефонних звернень від споживачів газу, 274,8 тис. SMS-повідомлень, 61 тис. переданих показань через Голосове меню IVR, 1560 – на електронну адресу contact@vn.104.ua.

У порівнянні з 2017 роком кількість опрацьованих звернень зросла більш, як на третину. Це свідчить про зростання популярності Контакт-центру як ефективного каналу для обміну інформацією з нашими клієнтами.

Споживачі природного газу Вінниччини мають можливість вільного доступу до інформації по своєму особовому рахунку. Для зручності споживачів природного газу діють ряд доступних та сучасних онлайн-сервісів компанії, за допомогою яких можна дізнатися ціну газу, історію свого споживання та розрахунків, наявні пільги та субсидії, переглянути свій баланс, передати показання лічильника, завантажити рахунок, сплатити за газ онлайн, задати питання тощо. Усе це можна зробити, скориставшись онлайн сервісами, не виходячи з дому, у зручний для клієнта час.

Найпопулярнішими сервісами передачі даних, зокрема показань лічильника про спожитий газ, у 2018 році стали «Особистий кабінет» на сайті 104.ua, SMS-повідомлення на номер 104, а також телефони Контакт-центру (067-01-10-104, (0432) 509-104.

Так, новими клієнтами «Особистого кабінету» у 2018 році стали 21 тисяча споживачів природного газу Вінниччини. На кінець грудня кількість клієнтів «Вінницягаз», які користуються «Особистим кабінетом» сягнула більше 75 тисяч.

Рідше для передачі показань споживачі використовують електронну пошту та систему голосового меню.

«У 60 % випадків причиною звернень споживачів є передача показань лічильника. Саме тому пік навантаження на Контакт-центр припадає на період з 01 по 05 число щомісячно (час передачі показань за минулий місяць). У ці дні Контакт-центр «Вінницягаз» опрацьовує в середньому 42 тис. звернень, - близько 18,7 тис. SMS та стільки ж телефонних дзвінків, 3,75 тис. повідомлень Голосового меню IVR.», - говорить начальник Управління клієнтського сервісу Алла Гнатюк.

Значно рідше звернення стосуються звірки стану особового рахунку, нарахувань, пільг та субсидій, коригування показників, отримання консультацій, виклику майстра або контролера тощо.

Компанія постійно удосконалює та розширює канали спілкування з клієнтами. З кінця минулого року запроваджені та швидко набувають популярності нові сервіси – мобільний додаток 104Mobile та чат-бот на платформі месенджера Вайбер.

Використання сервісів дистанційної передачі даних дозволяє споживачам заощадити власні кошти та час, уникнути черг та зайвих візитів до газових служб, розвантажує операторів Центрів обслуговування клієнтів, дає можливість їм зосередитись на питаннях газопостачання, які потребують більше уваги.

У «Вінницягаз» сподіваються на дедалі активніше використання споживачами природного газу каналів дистанційного зв’язку. В свою чергу компанія докладає усіх зусиль для забезпечення якісного обслуговування клієнтів, високого рівня надання послуг.

Джерело: