Контакт-центр (0432) 509-104
 
Контакт-центр (0432) 509-104

Новини

31.01.2018 / 16:13

На Вінниччині у 2017-му майже на 29% збільшилась кількість викликів аварійної газової служби

Минулоріч аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Вінницягаз» прийняла і відреагувала на 6277 аварійних викликів по усій області, з яких 4143 виїздів було здійснено у обласному центрі та Вінницькому районі.

 Кількість викликів АДС пов’язаних із ремонтом газового обладнання у порівнянні з 2016 роком збільшилась майже на 58%, щодо  витоків газу -  на 20%. Найчастішими причинами звернень споживачів - наявність витоків газу, несправність газових приладів, нестабільність тиску газу.

«В 2018 році для забезпечення витрат аварійно-диспечерської служби ПАТ «Вінницягаз» передбачене фінансування 617 тис. грн. Левова частка коштів буде спрямована на закупівлю пального (446 тис. грн.) і тільки 172 тис. грн., – на інструменти та матеріали для потреб АДС, - розповідає головний інженер ПАТ «Вінницягаз» Михайло Дзіміна. – Для повноцінного фінансування роботи служби щорічно необхідно щонайменше 1,5 млн. грн».

Також через недостатність фінансування аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Вінницягаз" використовує сім автомобілів зі строком експлуатації 20-ть і більше років. Середній пробіг однієї такої автівки сягає 400 тисяч км. Даний транспорт потребує частого ремонту та надмірно споживає пальне.

Модернізація автотранспортногогосподарства дозволила б скоротити витрати служби АДС і прискорити час реагування на виклики споживачів. На це компанії потрібно близько 5 млн грн. В діючому тарифі на розподіл газу передбачено тільки близько 30% від цієї суми.

Аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Вінницягаз» налічує  23 підрозділи по всій Вінницькій області. На виклики аварійники реагують протягом 5 хвилин, максимум за 40 хвилин бригада АДС прибуває у найвіддаленіші точки зони обслуговування.

 

Джерело: