Контакт-центр (0432) 509-104
 
Контакт-центр (0432) 509-104
20.10.2017 / 10:18
Стандарти обслуговування
ПАТ «Вінницягаз» оприлюднює інформацію про мінімальні стандарти та вимоги щодо якості обслуговування споживачів, яких компанія повинна дотримуватися, надаючи послуги із розподілу природного газу.

Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів на ринку природного газу встановлені Постановою державного регулятора НКРЕКП № 1156 від 21.09.2017 року. Документ  передбачає дотримання газорозподільними компаніями строків та обсягів виконання робіт з приєднання, ремонту або відновлення постачання природного газу, а також грошову компенсацію для споживачів у випадку порушення цих вимог та стандартів.

Вимоги до якості обслуговування

Надаючи послуги із розподілу природного газу ПАТ «Вінницягаз» повинно забезпечити дотримання мінімальних стандартів та вимог для якісного обслуговування споживачів. Мова йде передусім про надання компанією послуг у визначені законодавством строки, до яких зокрема належать:

 

Джерело: